Děláme vše pro to, aby se k vám vaše dioptrické brýle, sluneční brýle nebo kontaktní čočky dostaly co nejdříve.
Expedice objednávek probíhá každý pracovní den ve 14:00 hod(při objednávkách přes službu Zásilkovna do 11:00).
Doprava pro objednávky nad 1 500 Kč a při koupi brýlí z kolekce Lentiamo je zdarma. Platí pouze u GLS, GLS ParcelShop.
Osobní odběr v optice Lentiamo | ||
Optika | Cena včetně DPH | Doba doručení |
---|---|---|
Praha | Zdarma (+ 30 Kč dobírka) | 1-2 pracovní dny |
Brno | Zdarma (+ 30 Kč dobírka) |
Naše smluvní výdejní místa | ||
Způsob doručení | Cena včetně DPH | Doba doručení |
---|---|---|
Výdejní místo | 29 Kč (+ 30 Kč dobírka) | 1-2 pracovní dny |
GLS | ||
Způsob doručení | Cena včetně DPH | Doba doručení |
---|---|---|
Na adresu | 64 Kč (+ 30 Kč dobírka) | 1-2 pracovní dny |
ParcelShop | 34 Kč (+ 30 Kč dobírka) | |
ParcelBox | 34 Kč (+ 30 Kč dobírka) | |
AlzaBox | 34 Kč (pouze platba předem) |
PPL | ||
Způsob doručení | Cena včetně DPH | Doba doručení |
---|---|---|
Na adresu | 89 Kč (+ 30 Kč dobírka) | 1-2 pracovní dny |
ParcelShop | 34 Kč (+ 30 Kč dobírka) | |
ParcelBox | 34 Kč (+ 30 Kč dobírka) | |
Balíkovna | ||
Způsob doručení | Cena včetně DPH | Doba doručení |
---|---|---|
Na adresu | 69 Kč (+ 30 Kč dobírka) | 1-5 pracovních dnů |
Do výdejního místa/boxu | 44 Kč (+ 30 Kč dobírka) |
Zásilkovna | ||
Způsob doručení | Cena včetně DPH | Doba doručení |
---|---|---|
Výdejní místo | 36,- Kč (+ 30 Kč dobírka) | 1-2 pracovní dny |
Z-BOX | 36,- Kč (+ 30 Kč dobírka) |
Způsoby doručení
Osobní odběr v optikách Lentiamo
Kde nás najdete:
- Praha, Křemencova 176/6, 110 00
- Brno, Radnická 376/11, 602 00
Úložní doba:
- Standardní úložní doba je 14 pracovních dní
Osobní odběr na našich smluvních výdejních místech
Kde se výdejní místa nacházejí:
- Pardubice - nám. Republiky, Lékárna Grand
- Praha - Jindřišská, Lékárna U Palmy
- Praha - Dejvická, Dejvická lékárna
- Plzeň - Slovanská, Lékárna Liliová
- Nová Bystřice - Vídeňská, Expediční sklad Lentiamo
Úložní doba:
- Standardní úložní doba je 14 pracovních dní
Možnosti platby:
- Lze platit pouze v hotovosti.
Co mít připravené při vyzvednutí objednávky:
- Pro vydání zásilky si prosím připravte číslo objednávky a jméno zákazníka.
Balíkovna
Doručovací a úložní doba:
- Balíkovna na adresu: 1-5 pracovních dní
- Balíkovna do výdejního místa/boxu: 7 kalendářních dnů/2 kalendářní dny
Pokud vás doručovatel nezastihne na vámi uvedené adrese, počká na vás zásilka na dodací Balíkovně 5 dní. V případě, že si ji nestihnete vyzvednout, vrací se nám zpět.
Sledování objednávky:
- Po expedici zašleme na vaši e-mailovou adresu, kterou jste zadali v objednávce, číslo, pod kterým zásilku dohledáte na stránkách Balíkovny. Můžete ji tak mít stále pod dohledem.
Možnosti platby:
- Při platbě na dobírku je možné zásilku dopravci i na poště uhradit jak kartou, tak hotově. Vždy ale záleží na aktuální situaci a dopravce/výdejní místo u sebe nemusí mít platební terminál, proto doporučujeme mít připravenou přesnou částku i v hotovosti.
GLS
Doručovací a úložní doba:
- Doručení na adresu: 1-2 pracovní dny
- Úložní doba v ParcelShopu: 5 pracovních dní
- Úložní doba v ParcelBoxu: 3 dny (včetně víkendů a svátků)
Sledování objednávky:
- Díky trackování GLS můžete svou zásilku sledovat on-line.
Možnosti platby:
- Při platbě na dobírku je možné zásilku dopravci i na poště uhradit jak kartou, tak hotově. Vždy ale záleží na aktuální situaci a dopravce/výdejní místo u sebe nemusí mít platební terminál, proto doporučujeme mít připravenou přesnou částku i v hotovosti.
- Při vyzvednutí objendávky v ParcelBoxu je dobírku možné zaplatit pouze kartou.
PPL
Doručovací a úložní doba:
- Doručení na adresu: 1-2 pracovní dny
- Úložní doba v ParcelShopu: 7 kalendářních dní
- Úložní doba v ParcelBoxu: 3 kalendářní dny (včetně víkendů a svátků)
Sledování objednávky
- Také PPL nabízí sledování zásilek on-line.
Možnosti platby:
- Při platbě na dobírku je možné zásilku dopravci i na výdejním místě uhradit jak kartou, tak hotově. Vždy ale záleží na aktuální situaci a dopravce/výdejní místo u sebe nemusí mít platební terminál, proto doporučujeme mít připravenou přesnou částku i v hotovosti.
- Při vyzvednutí objendávky v ParcelBoxu je dobírku možné zaplatit pouze kartou.
AlzaBox
Úložní doba:
- Standardní úložní doba v AlzaBoxech jsou 3 dny (včetně víkendů a svátků).
Možnosti platby:
- Dopravu do AlzaBoxu lze zvolit pouze při platbě kartou online na našem e-shopu. AlzaBox slouží pouze k vyzvednutí zásilek.
Jak AlzaBox funguje naleznete zde.
Zásilkovna
- Odesílání objednávek: Objednávky jsou odesílány z našeho centrálního skladu. Jakmile je zásilka předána dopravci Zásilkovna a zadána do jejich systému, obdržíte odkaz pro sledování zásilky.
- Sledování zásilky: Stav doručení zásilky můžete sledovat online nebo v aplikaci Zásilkovna. Odkaz na sledování se stane aktivním v den odeslání objednávky.
- Doba doručení: Zásilkovna obvykle doručuje objednávky na výdejní místa a do Z-BOXů první nebo druhý pracovní den po odeslání.
Zásilka na výdejní místa a Z-BOXy
-
Slouží k pohodlnému vyzvednutí zásilek bez nutnosti být přítomen při doručení. Zákazník si může objednávku vyzvednout, kdy mu to bude vyhovovat.
-
Doba uložení zásilky: Zásilka bude k dispozici na výdejním místě po dobu 5 dnů od doručení, v Z-BOXu po dobu 3 dnů. Po této době je zásilka vrácena zpět odesílateli.
-
Informace o uložení zásilky: O uložení zásilky na výdejním místě nebo v Z-BOXu budete informováni prostřednictvím SMS a e-mailu. Tyto zprávy obsahují pokyny pro vyzvednutí zásilky a kód pro její vyzvednutí.
- Prodloužení uložení: Dopravce nabízí možnost prodloužení uložení zásilky prostřednictvím aplikace Zásilkovna nebo kontaktováním dopravce.
- Platba na dobírku: Pokud platíte na dobírku, můžete zaplatit na výdejním místě kartou nebo v hotovosti. U Z-BOXu je možné platit dobírku pouze v aplikaci Zásilkovna.
Doručení do zahraničí
Objednávky z našeho e-shopu doručujeme do všech zemí Evropské unie a Schengenského prostoru, včetně Velké Británie a Švýcarska.
Zobrazit ceny dopravy do zahraničí
Doručujeme pouze do zemí EU. Berte prosím v potaz, že doručení do zahraničí může trvat délší dobu v závislosti na místní doručovací službě.
Země | Cena | Doba dodání |
---|---|---|
Belgie | 399 Kč | 3 pracovní dny |
Chorvatsko | 259 Kč | 3 pracovní dny |
Dánsko | 649 Kč | 3 pracovní dny |
Estonsko | 399 Kč | 4 pracovní dny |
Finsko | 399 Kč | 6 pracovních dnů |
Francie | 199 Kč | 4 pracovní dny |
Irsko | 259 Kč | 1 pracovní den |
Itálie | 149 Kč | 3 pracovní dny |
Kypr | 449 Kč | 1 pracovní den |
Litva | 399 Kč | 3 pracovní dny |
Lotyšsko | 399 Kč | 3 pracovní dny |
Lucembursko | 399 Kč | 2 pracovní dny |
Maďarsko | 259 Kč | 2 pracovní dny |
Malta | 499 Kč | 1 pracovní den |
Monako | 399 Kč | 2 pracovní dny |
Německo | 259 Kč | 3 pracovní dny |
Nizozemsko | 259 Kč | 3 pracovní dny |
Polsko | 399 Kč | 2 pracovní dny |
Portugalsko | 259 Kč | 7 pracovních dnů |
Rakousko | 259 Kč | 2 pracovní dny |
Řecko | 399 Kč | 2 pracovní dny |
Rumunsko | 199 Kč | 2 pracovní dny |
Slovensko | 149 Kč | 3 pracovní dny |
Slovinsko | 399 Kč | 3 pracovní dny |
Španělsko | 149 Kč | 3 pracovní dny |
Švédsko | 399 Kč | 4 pracovní dny |
Švýcarsko | 649 Kč | 4 pracovní dny |
Velká Británie | 199 Kč | 3 pracovní dny |
Problémy s dodáním zásilky? Dohlédneme na to!
Pokud vaše objednávka nebyla doručena nebo pokud se vyskytl problém s doručením, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis na čísle +420 227 272 708 nebo nás kontaktujte na e-mail info@lentiamo.cz
V případě, že vám přepravce doručí viditelně poškozenou zásilku, prosím nepřebírejte ji a ihned nás kontaktujte.