Péče o zrak nepočká! Máme otevřeno i během Vánoc – objednejte se na vyšetření zraku ještě dnes.

Přihlášení

Reklamace

Reklamace v Lentiamo vyřizujeme okamžitě. S námi nikdy neztrácíte čas ani trpělivost.

Dostali jste vadný nebo problematický produkt? Máte podezření na výrobní chybu anebo je výrobek nepoužitelný? Pošlete nám reklamaci.

Na uplatnění nároku vyplňte formulář

Uveďte co nejvíce informací o problému, abyste nám pomohli zpracovat a vyřešit vaši žádost co nejrychleji. Jakékoliv podrobnosti uvedené ve formuláři nám můžou pomoct vyřešit váš případ efektivněji!

Co budeme potřebovat? Tady je krátký seznam!

V případě stížnosti na kvalitu dioptrických nebo slunečních brýlí od vás potřebujeme:

  • uveďte číslo objednávky, pod kterým jste brýle zakoupili
  • podrobně popište problém
  • uveďte číslo modelu (většinou bývá viditelné na vnitřní straně stranic brýlí)
  • přiložte fotografie, na kterých je vada viditelná

V případě stížnosti na kvalitu kontaktních čoček od vás potřebujeme:

  • uveďte číslo objednávky, pod kterým jste kontaktní čočky zakoupili
  • podrobně popiště problém s kontaktními čočkami
  • uveďte číslo šarže (LOT) vytištěné na krabičce problematických kontaktních čoček
  • přiložte nejnovější předpis na kontaktní čočky (ne starší jak 1 rok)

Důležité! Nevyhazujte žádné kontaktní čočky z balení související s reklamací, dokud reklamace nebude vyřešená. Kontaktní čočky můžu být požadované výrobcem jako důkaz vady.

Reklamace týkající se odstínu barevných kontaktních čoček nebudou akceptované, pokud neexistují zjevné výrobní vady.

Jak uplatnit nárok na kvalitu ve společnosti Lentiamo?

Stačí vyplnit formulář na této stránce, popsat problém a přiložit požadovanou fotodokumentaci.

Další informace najdete v našich Obchodních podmínkách.

Moje objednávka

Pro vyhledání objednávky se prosím přihlaste.