Nechte si objednané zboží poslat na jedno z našich výdejních míst. Doručení do 24 hodin s garancí včasného doručení.
Najdeme vám nejbližší výdejní místo
Časté otázky k výdejním místům
Kdy bude moje objednávka připravena k vyzvednutí?
Následující pracovní den (u objednávek skladem). V okamžiku, kdy zásilka dorazí na výdejní místo, obdržíte SMS zprávu.
V jaké lhůtě si musím balíček vyzvednout? Liší se pro konkrétní výdejní místo?
- Česká pošta – balíček na vás počká 5 dnů.
- Osobní odběr na našich výdejních místech (Lékárny) – balíček na vás počká 7 dnů. Otevírací dobu konkrétního výdejního místa najdete v jejich seznamu.
- GLS a GLS Parcel Shop – balíček na vás počká 5 dnů. Otevírací dobu konkrétního výdejního místa najdete v jejich seznamu.
- PPL a PPL Parcel Shop – balíček na vás počká 7 dnů. Otevírací dobu konkrétního výdejního místa najdete v jejich seznamu.
Může dojít k časové prodlevě doručení u Parcelshopu?
Pokud dojde k nakumulování většího počtu zásilek v menším časovém období do konkrétního Parcel Shopu, je bohužel pravděpodobné, že nastane opoždění doručení zásilky na Parcel Shop nebo přeposlání na nejbližší Parcel Shop.
Mohu si na výdejním místě objednat čočky?
Nikoli, výdejní místa slouží jen pro vyzvednutí zásilky z e-shopu.
Přijímáte na výdejních místech platby kartou?
V optikách Lentiamo (Křemencova 176/6, Praha 1; Radnická 376/11, Brno-střed) lze objednávku zaplatit kartou. Na ostatních výdejních místech, provozovaných našimi smluvními partnery, je možné platit pouze v hotovosti.
Co si mám na výdejní místo vzít, abyste mi zásilku vydali?
Připravte si číslo objednávky. Nemáte je po ruce? Balíček dohledáme i podle jména zákazníka.
je offline
Radka zákaznický servis
Radka, zákaznický servis