Vrácení zboží ve 30denní lhůtě
Nevyhovuje vám zakoupené zboží a rádi byste ho vrátili? Jako zákazník Lentiamo nám brýle nebo kontaktní čočky můžete vrátit do 30 kalendářních dnů od obdržení zásilky bez udání důvodu.
Oznámení o vrácení zboží můžete zaslat prostřednictvím tohoto formuláře:
Na základě vyplněného formuláře vás bude kontaktovat náš zákaznický servis a poskytne vám veškeré pokyny, jak při vrácení zboží postupovat.
Vyjma vrácení zboží na vlastní náklady nebo zdarma do našich optik nabízíme také služba Smart return – zaslání vratkové etikety. Po uhrazení 99 Kč za dopravu Vám e-mailem zašleme vratkovou etiketu, kterou si vytisknete, přilepíte na balíček a ten odnesete na podací místo GLS. Za stejnou cenu můžete využít i služby PPL, u které Vám zašleme QR kód, se kterým zboží odnesete na výdejní místo.
Zboží musí být při odstoupení od smlouvy vráceno v původním stavu, společně s doplňky, jako je např. čistící hadřík, brýlové pouzdro, příbalové letáčky atd.
Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Ke vracenému zboží doporučujeme vždy přiložit nákupní doklad, který jste při nákupu obdrželi na svou e-mailovou adresu. Tak snadněji identifikujeme, kdy jste u nás zboží kupovali.
Vrácení zboží do našich optik
Zboží nám taktéž můžete vrátit v našich optikách Lentiamo na adrese:
Optika Lentiamo Praha
Křemencova 176/6
110 00 Praha 1
Optika Lentiamo Brno
Radnická 376/11
602 00 Brno
Jaké zboží nelze vrátit
Vyjma reklamací lze vrátit pouze neporušené zabalené kontaktní čočky, roztoky, oční kapky, sluneční brýle, obroučky a další dioptrický sortiment. Pokud budou sluneční brýle nebo pouzdro/doplňky poškozeny nebo chybějící, vyhrazuje si prodávající právo na částečné vrácení peněz, nebo žádné vrácení peněz, v závislosti na rozsahu poškození dle posouzení prodávajícího. U individuálně upraveného produktu dle přání kupujícího, typicky dioptrické čočky, si prodávající vyhrazuje právo na na částečné vrácení peněz, nebo žádné vrácení peněz.